Auto domů

Auto domů

Máte vyhlídnuté auto, ale současný stav vám nedovoluje zajet se na něj podívat? Nevadí. Vybraní prodejci vozidel nově nabízejí službu, kdy vám přivezou vůz k prohlídce až před váš dům. Přesné podmínky služby vám sdělí konkrétní inzerent.

Aktuální nabídka inzerátů Honda Civic

Zkušenosti majitelů s Honda Civic


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Honda Civic 10.G 1,0 (125 HP) COMFORT

    Zakoupil jsem nový jako skladovku v prosinci 2019, ušetřeno cca 100000 Kč, oproti objednávce na zakázku. Od té doby najeto 14000 km, každý den do práce po dálnici cca 30 km tam a 30 zpět. Po dálnici najezdím přes 60%. Průměrná spotřeba 5,7 l/100km, při rychlosti okolo dálničního limitu. Pokud by člověk jezdil mimo dálnici, spotřeba bude pod 5,5 litru. Jízdní vlastnosti skvělé, vzadu víceprvková náprava. O víkendech se seberu a jezdívám se projet jen tak pro radost z řízení, které je díky posilovači trochu "umělé", ale přesto naprosto přesné a co dělá auto pod vámi, cítíte zadkem. Při zapnutém ESP je auto příjemně neutrální. Jediné mínus je slabší motor 1,0 l 125 HP. Ale s tím jsem to kupoval a věděl, do čeho jdu. Není to žádný louda, předjíždět se dá v pohodě, ale motor 1,5 l 183 HP bude tomuto auto sedět více. V základu má auto vše, co řidič potřebuje k řízení auta. Žádné zbytečnosti, které akorát odvádí od pozornosti a řidič je nevyužije. Pokud jste řidič, kterého řízení baví, určitě doporučuji. Spíše s motorem 1,5 l. Pokud potřebujete auto na chalupu, potom si kupte raději něco jiného....

    Klady:
    skvělé jízdní vlastnosti
    víceprvková zadní náprava
    bohatá základní výbava (např. adaptivní tempomat, vyhřívané sedačky, automatická klima, automatické svícení a mnoho dalšího)
    jeden z největších zavazadelníku ve třídě (nesrovnávám s Octavií, ta je mimo třídu)
    Zápory:
    slabší motor
    "umělé" řízení, které ale dnes má už naprostá většina aut a to mnohem horší díky elektronickým posilovačům.

    jadt, 19.07.2020 v 10:45 kladná recenze

  • Accord 2001 1.8i Vtec

    Super kara,hlavne je to trochu jak formule,ta zadni viceprvkova naprava dela svoje,..drzi v zatackach jak swina..samozrejme je sto mit dobre pneu a ne nejake sjete ludry. Motor dostacujici,ale ta 2.4i bude asi jine testo.;-)

    Klady:
    Motory Vtec jsou proste top...s tim motorem si clovek pohraje.
    Vesmes nenakladne opravy..spis vymeny.
    Interier vse,co mi staci,zadna prehnana electronica
    Dezign
    Zápory:
    Nevim....
    Pro nekoho mozna spotreba,nebot kdyz na to slapete tak to zere...,ale to je zapor pro diesel kluky a holky.

    syrynx, 26.06.2020 v 10:07 kladná recenze

  • Civic 10.G, 1,5 VTEC(182k), CVT, Executive, sedan

    vůz zakoupen jako nový, najeto zatím jen 30tkm, bezproblémový, neskutečně živý - turbo najíždí velmi plynule již od nízkých otáček, nízký posed jako ve sporťáku, ostré brzdy, celá řada asistentů, adaptivní tempomat. Na svůj výkon velice příznivá spotřeba - na dálky s dodržováním rychlostních limitů něco málo přes 5 litrů, dálnice 6,2L. Jízda a zrychlení jako vystřelení z praku je velice příjemným zážitkem z jízdy. Hluboce laděný 2-výfuk vyvolává dojem většího motoru. CVT je rozdělena virtuálně na 7 stupňů, reaguje jen s velice krátkým spožděním na sešlápnutí pedálu, na pádla řazení pod volantem reaguje okamžitě, tzv. vysavačový efekt variátoru popisovaný u jiné značky se u Civicu nekoná. Otáčky motoru se drží buďto v pásmu maximálního točivého momentu (D) nebo maximálního výkonu (S). Při 150km/h si motor přede na 3000 ot./min. Zavazadelník má 519L, což je o dost, více než má hatchback, více než leckterá SUV. Limitující je pouze menší nakládací otvor, ale pro 4 člennou rodinu s batožinami na dovolenou kufr auta bohatě postačuje. Audiosystém s podporou DAB v obou pásmech (III, L) , AndroidAuto po USB kabelu, bezdrátová nabíječka. Mými předchozími vozy byla 2x SUV - tohle je úplně jiný kafe: hbitější, svižnější, lepší pocit z jízdy, nižší provozní náklady

    Klady:
    komfort jízdy
    výkon motoru
    nízká spotřeba
    Zápory:
    - zatím nic

    lubomir.z, 15.10.2019 v 09:19 kladná recenze

  • Honda Civic Tourer 1.6D

    Auto už vlastním už víc než tři roky, zatím vše v pořádku (pravda, podezřele brzo odešly letní originální pneu Michelin v cca 42 tisících a to jezdím vysloveně ekonomicky). Spotřeba okolo 3,7 podle ukazatele, v reálu asi tak 4.litry (a to to každou nádrž trošku proženu kvůli filtru pevných částic). Jezdím ale okolo stovky, hodně plachtím a brzdím motorem. Když mu ale šlápnu na krk a jedu slabě přes 130, tak se spotřeba drží do 4.5 litru, což je bomba.

    Klady:
    jednoznačně spotřeba
    poměrně komfortní jízda, tichá, solidní tlumení nerovností
    Zápory:
    vyšší a především hřmotnější postavy si stěžují na posez
    za poslední servis jsem v 60 tisících vysolil přes 7 tisíc

    drought44, 22.09.2019 v 14:03 kladná recenze

  • Honda Civic diesel automat 1.6 idtec 2019

    Mám Hondu jen pár měsícu zatím najeto cca.5000km,bezpečné a skvělě jezdící auto se spotřebou těsně nad 5 litry nafty.Opravdu radost řídit.Přepracovaný motor který nepotřebuje přidávat močovinu aby splnil normu Euro 6d.

    Klady:
    Jizdní vlastnosti,pocit bezpečí v autě,
    Motor a převodovka
    Vzhled a značka
    Pocit za volantem
    Zápory:
    nic

    foldyna.jiri, 12.08.2019 v 21:46 kladná recenze

  • honda civic 1,5 turbo

    mam auto od dubna a zatim vše ok

    Klady:
    motor spotřeba pohodlí
    Zápory:
    středový tunel tlačí do pravého kolena, neni rezerva

    p.cimbulka, 24.07.2018 v 17:47 kladná recenze

  • Spotřeba

    Tak dnes 1. Jízda do práce s novým C X za 2,9 litrů nafty. (45 km). Kam se hrabou hybridy...

    Klady:
    Perfektní jízda.

    zakopal.f, 04.06.2018 v 21:09 kladná recenze

  • Honda Civic Tourer 1.8 iVTEC

    Jsem majitelem předfacelift verze Toureru 1.8 iVTEC Sport. Dlouho jsem se rozhodoval mezi krátkou verzí a kombíkem. Interiér je u obou verzí stejný, to asi víte. Ve prospěch kombi je o pár cm více prostoru vzadu nad hlavou. To se hodí, když dáváte dítě do sedačky. Kufr je delší o cca 17cm oproti krátké verzi. Výhodou je, že zde není žádný schod - podlaha kufru je v rovině. U krátké verze je docela hluboká "vana". Kombík má odnímatelnou roletku, kterou lze schovat do výklopné schránky. Hatch má klasické výklopné plato. Ta schránka v kombíku se fakt povedla, je fakt prostorná, mám tam komplet povinnou vábavu, hever a nářadí. Takže v samotném kufru nic nepřekáží. Pod podlahou je schránka přes 100 litrů, kam se v případě potřeby vejde dojezdovka. Nakládací hrana kufru je necelých 60cm, u krátké verze je mnohem vyšší. U krátké verze mi při couvání nevyhovovalo to dělené okno. Z venku se to nezdá, ale je to fakt nepříjemné. Co se týká průměrné spotřeby, pořád osciluje mezi 6.3 - 6.5 l/100km. Nejsem brzda provozu, jezdím spíše svižně. V obci předpisově, mimo obec lehce nad limit. Dálnice běžně nejezdím. Start-stop vypínám hned po nastartování. Na delších trasách spotřeba padá pod 6.

    Klady:
    - MOTOR ještě poctivá atmosféra s nepřímým vstřikováním. Sice trochu přiškrcená EU regulativy, ale je.
    - kdo je zvyklý na turbopřísný zátah v nízkých otáčkách bude zklamán. Mě to nějak nechybí. Jedu na šestku, dojedu slimáka, podle okolností zařadím za čtyři nebo za tři a mizím v dáli. Navíc ten lehce sportovní zvuk motoru, prostě není to nuda.
    - nevšední design. Na parkovišti je mezi záplavou Oktávek a Rapidů nepřehlédnutelný:-)
    - magická sedadla. Kdo vyzkouší a ví, nechce jinak.
    - rovná podlaha v kufru bez potřeby mezipodlahy. Sedáky prostě zajedou do podlahy. Jednoduché a geniální.
    -slušná spotřeba na tak relativně vysoký objem motoru
    - pohodlné sedačky. V Octávce mi vždycky přišli takové tvrdé, tady to jej jiný kafe.
    - hluboká loketní opěrka
    - levné servisní prohlídky
    - oplastovaný podvozek
    - velký oddělený prostor na roletu, povinnou výbavu, hever,...
    Zápory:
    - hluk od pneumatik. Až budu vybírat nové, tak se na tenhle parametr zaměřím.
    - podvozek by mohl být ještě komfortnější na 17" kolech
    - přední sklo by mohlo končit dál, není moc dobře vidět na semafory
    - loketní opěrku nelze posunovat dopředu/dozadu
    - do dveří se nevejde 1.5l láhev

    t.janecek, 23.10.2017 v 23:03 kladná recenze

  • Honda civic 1.8 AT 2008

    Tak sem si také koupil cukříčka. Aaaaa SUPER!!! Měl jsem vždycky za to jak je to malinké-prostor, kufr, smotné auto, ale byl jsem opravdu překvapený. Kufr bych přirovnal k octavii bez 10cm. Sedačky mám z R-ka a jsou sakra pohodlné, drží vás tam jak přilepené a jsou pohodlé i na dálku. Jel jsem na zátaj 300km a zadeček jsem měl jak ve vatě. O elektronice ani mluvit nebude, je toho spousta, ale přitom máte vše hezky u ruky. Nic nemusíte hledat, vše je přehledné a ikdyž jste v něm poprvé, víte ihned kam máte šáhnot. Volant je přesný a padne skvěle do ruky. Motor. Původně jsem chtěl 2,2 diesel, ale odrazoval mě setrvačník a hmotnost. A za 2.kvůli přítelkyni jsem musel volit automat. Toho jsem se bál nejvíce i-shift mi přišel jako zabiják požitku, no nechám na každém, ale mě teda posadil na zadek. Čistý automat je tedy línější, ale díky tomu, že motor chce jezdit na úsporu. Což je vlastně velice chytré, když nepospícháte a chete jet na pohodu. Pokud si chcete užít, pádla pod volantem vás vytáhnou z omylu. Řazení je plynulé a když to nakopnete (podřazováním, s klidným svědomím až do 5,5tis.) tak vás to posadí. Od 3-tis. je to bejk. Teď mě bude chtít někdo usadit: a co spotřeba? A opět vás honda překvapí. Na eko mod =čistý automat (30km) 5,5L WTF :O... Na prasáka (jel jsem 30km brzda, plyn, zatáčky, vytáčení-prostě zážitek z jízdy 7,5L WTF :o....a to mám 18kola 245!! A to je fakt! Takže kdo tu tvrdí, že když si chcete užít pod 10L se nedostanete, tak v civiku nikdy nejel. Verdikt: Auto i přes automat, mne nepřestává udivovat. V hodně jsou opravdu borci a ví co dělají.

    Klady:
    -Vše
    Zápory:
    -možná to chce čas, ale fakt zatím nevím

    michalkuchta, 02.07.2017 v 19:03 kladná recenze

  • Nejnižší spotřeba Honda FR-V 2,2Diesel

    Na trati Vyškov - Olomouc (50km) jsem dosáhl nejnižší průměrné spotřeby 3,7 litru nafty. S autem najeto 240 tisíc km, 12 let staré. Do trati rovněž zahrnuta cesta přes půl města Olomouce. Kam se hrabou hybridy....

    zakopal.f, 09.04.2017 v 19:55 kladná recenze

  • Honda Civic 1,4 2011

    Tuhle Hondu jsme si koupili novou, poslední kus UFO v republice. Je pravda, že to nebyl žádný drak, ale ta pružnost! Na šestku se dá jezdit ve čtyřech lidech i po městě, dálnici do Chorvatska to dávalo za 5,5 litru naturalu... Závady nula, ujeli jsme 110 000 za tři roky. Píši sem kvůli jiné věci. Přesně před rokem jsme se hrnuli na návštěvu na Vysočinu, ranní mlha, lehce mžilo... Peugeot 406 v protisměru dostal hodiny, udělal dvě myšky a čelně do nás narazil! Podle policie jel osmdesátkou. Já jsem před tím stihl zastavit (zmítal se asi pět vteřin a my byli v obci, takže jsem sjel do příkopu, ale stejně nás trefil...). Rána jako blázen, pět airbagů zaplnilo prostor bílým prachem, šok. Ale: všech pět nás z auta vystoupilo dveřmi, ani dvěma psům se nic nestalo. Chudák Honda byla na odpis, utržený motor s převodovkou a k čelnímu sklu vlastně nic nezbylo. Všichni jsme byli vysmátí, policajti se divili, že si nervu vlasy, auto na kaši. Skutečně šťastný den: seděli jsme v Civicu! Teď si kupujeme nový model, Mondeo nám nesedí (ano, je velké, ale bez duše). Moje skore: sám jsem si už koupil a ojezdil cca 20 aut od všech známějších značek na našem trhu .

    Klady:
    Fantasticky nízká spotřeba
    Bez závad
    Levný servis
    Nežere gumy
    Velký vnitřní prostor a kufr, nejširší ve třídě
    Zápory:
    Manželka mi ho nechtěla půjčovat
    Začínalo trochu hrkat, asi tlumiče vzadu
    Od čtyřky výš líné

    vysocinapolnicka, 21.04.2016 v 09:17 kladná recenze

  • 2.2 i-CTDI

    Mám tenhle motor v FR-V . Auto jsem kupoval od německého policajta s 65 tis. km 5 let straré. Nyní je mu 10 let, najeto 165 tis. km. Motor byl již od prodejce upraven - nyní dle TP 124 kW a 410 Nm. Jede super, není problém na 6 do kopečka 1200ot. a bez řazení zrychlovat nebo podřadit a roztočit na 4500 ot. - pak jede jak z praku. Hodně lidí ani nepozná, že je pod kapotou "nafťák". S kulturou chodu TDI v Octavii , kterou jsem měl předtím, neporovnatelné. Ve srovnání s PSA 2,2HDI 125kW mnohem pružnější v nižších ot. i úspornější. Motor se zdá robustní konstrukce, jen včasná výměna oleje, dosud žádné dolévání, za celou dobu jediná porucha na autě - výměna snímače polohy plynového pedálu. Spotřeba od 5,9 l do 7,9l (to ale po dálnici se 180-ti na tempomatu).

    Klady:
    bezproblémový provoz
    dobré výkonové parametry
    slušná spotřeba
    Zápory:
    nevím

    fenix.k, 10.03.2016 v 22:38 kladná recenze

  • Type R nebo i-Vtec?

    Mám dilema! Chci si pořídit Type R, ale jsem ochotná investovat max. 220tis. Musela jsem se smířit s tím, že Type R jen tak neseženu za cenu jakou chci. Protože si nechci pořizovat línou 1.4 zajímá mě, jaké kdo má zkušenosti s živostí 1.8 i-Vtec?

    loccika.b, 13.11.2015 v 10:38 kladná recenze

  • Honda Civic Type R- cena

    Ahoj všichni zájemci o Tajpára. Koukám na inzeráty a nestačim se divit o jak nesmyslné částky si dovolí říct v autobazarech!!!! V srpnu jsem koupil Hondu Civic Type R r.v. 2008 koupenou v čr od 1.majitele v super stavu najeto 63000 za 220 000 kč!!!! Kdo si počká,ten se dočká !! Přeji hodně štěstí při koupi

    robjen73, 22.10.2015 v 05:17 kladná recenze

  • Civic 1.8 i-Vtec a ostré auto? :-O

    To jako fakt? :-) No asi mám o ostrých autech zkreslené představy (po vlastnictví Civica VTi 1.6 160hp a občasném ježdění v TypeRech - ani Civic TypeR 8g mi nepřijde jako zrovna ostrý, spíš ty auta měknou). S 1.8 jsem pár km najezdil a pro tříčlennou rodinu je to fajn auto, vůbec bych se ho nebál. U Hondy je potřeba si zvyknout, že má měkčí pružiny (auto se pocitově víc naklání),ale podvozek drží (k čemu mi je,že se A4 nenakloní,ale v půlce zatáčky se mi (ve stejné rychlosti jako s mým rodinným kombíkem Accord 2.4, který má jednodušší zadní nápravu než sedan) utrhne a jde bokem?). Tohle chování bývá Hondě vyčítáno,ale je to spíš o zvyk (Francouzi se naklání ještě víc). Motor 1.8 i-Vtec je naladěn poměrně ekonomicky, takže od něj ani výraznou ostrost očekávat nejde, podvozek má měkčí pružiny a tvrdší tlumiče, takže se zdá tvrdý,ale v zatáčkách se naklání, řízení jako motokára (naprosto super!). Po pár minutách jsem s C8g byl schopen projíždět zatáčky o 20-40km/h rychleji než s VTi (rozdíl 10let je znát no). Sám o Civicu začínám uvažovat jako o druhém autě, protože nákupní taška Swift začíná být se dvěma dětmi malý (pokud s nima někam jede žena, jinak jedeme Accordem).

    hellborn, 01.07.2015 v 08:49 kladná recenze

  • Honda Civic1,8 i-vtec

    Mám toto auto chvilku, ale jako satan, nevím. Rodinu mám a věřte, že moje předchozí auto bylo Mondeo 2,5 V6 jako pro rodinu ajezdila manželka, tvrdá škola byla , nyní jsem hledal Accorda 2,4i, ale nedostatek. Vrátil jsem se k Hondě, to je to pravý auto, na accordu jsem začínal před 12 lety, nejsou lepší auta.

    Klady:
    asi vše
    Zápory:
    zatím nevím a z dřívějška nebyly

    pe-kl, 18.05.2015 v 15:00 kladná recenze

  • pro rodinu

    kdo si chce koupit hondu 1.8 VTEC pro rodinu musí být celkem satan v rámci možností je to celkem ostré auto a podle mě spíš pro mladší řidiče

    Klady:
    VTEC - velký randál a požitek z jízdy

    pkorecki, 16.05.2015 v 00:12 kladná recenze

  • C8G

    Pro "jirka.drrtek": Pokud to malé hned od narození začne jezdit na kole, tak třetí kolo se už fakt za přední sedačky nevejde - dvě ještě jo. Nebo malé i s postýlkou :D ..... Ovšem bude to trošku drncat - tvrdší podvozek, který Vás ale všechny "podrží" při ostřejším výletu ze zatáčky ;-) Provozní náklady běžné - zlatý střed (na STK říkávají: "Všechno v pořádku, pane, vždyť je to HONDA")

    Klady:
    Neuvěřitelně variabilní úložný prostor
    I po 10-ti letech od prvního uvedení neokoukaný design
    Pocit : "Tohle auto vyrobili jenom pro MĚ !!! "
    Zápory:
    Tvrdší podvozek, takže na našich cestách bouchá..... Občas.
    Nemá to obsluhu "Nahoře BEZ"

    patka7, 04.02.2015 v 19:32 kladná recenze

  • Civic 1.4i r.v. 1997

    Mám tohoto Civica od r.97 jako první majitel. Měl jsem předtím 7 různých aut, takže mohu srovnávat.Abych se příliš nerozepisoval - tento Civic má dnes najeto přes 244 tis. km a to bez jediné závady, pokud vynechám potřebu občas dolít benzín do nádrže. Na všech STK stále stejné hodnoty, po přeměření přední nápravy odchylka tak malá, že to ani nešlo dorovnat.Je to nezničitelné auto, nekoroduje, jezdí stále stejně (PERFEKTNĚ). Myslím, že Hondu musí mrzet, že takové nezničitelné auto vyrobila neb jí ubývají kupci.Chybí mi jen klima, která ovšem po mé koupi asi za měsíc byla zadarmo.Ale zatím se zdá, že to auto mně přežije. Je pravda, že jsem absolvoval všechny předepsané prohlídky a je garážované.Ale nemám důvod ani uvažovat o změně.Doporučuji všem si ho vyzkoušet. Pokud vám ho někdo půjčí...

    Klady:
    jenom klady
    Zápory:
    můj nemá klima, ale ostatní již ano
    musím občas dolít benzín

    offen, 27.07.2014 v 09:51 kladná recenze

  • Výměna oleje

    Čau lidi dnes jsem měnil olej a nešel mi odtahnout filtr, tak jsem se s tím drbal dost dlouho, že jsem pak uplně zapoměl před namontováním nového filtru do něj nalét trochu oleje může se neco stát?? Díky :) honda civic 1.4 66kw 5-dvéřová :) 1996, jinak je to super auto :D akorát ty lemy u zadních dveří se musely vyvařit .

    maleleco, 14.11.2013 v 21:15 kladná recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání