Aktuální nabídka inzerátů Škoda Octavia

Zkušenosti majitelů s Škoda Octavia


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Octavia II

    Zdravím. Chci se podělit o mé zkušenosti s Octavkou ll s motorem 2.0 tdi 103 kw, kód motoru bkd. Až budete někdo vybírat, tak vyrobenou po 6 měsíci 2006 a mladší. Lepší odlitky hlavy,které nepraskají.Každý straší,jak jsou tyto motory hrozný. Já měl dvě a obě šlapou do dnes bezproblému. Má má najeto 361 tisíc km a druhá, protože jsem ji prodával kamarádovi, tak vím, má najeto 383 tisíc. Nenáročné auto, které slušně jede a spotřeba od 5,5- 6,5 l/100 km. Tankuji na Onu a stále jen jezdím. Servis - ve 300 tisících na obou kompletní spojka, na 1 turbo ve 260 t km,na druhém ve 320 tis. km. Za mě vděčné auto.

    Klady:
    Svižné auto
    Slušná spotřeba
    Zápory:
    Tvrdší podvozek

    tomas.klima2, 11.11.2019 v 23:12 kladná recenze

  • Co v Praze...

    Jako mimopražák dojedu s Oktávkou na okraj Prahy....zaparkuju na sběrným parkovišti a chci pokračovat městskou. protože jsem senior nad 65let,,,tak bych mohl po Praze jezdit hromadnou zadarmo.,,,Pražáci poradte,,,,,,,musím si obstarat nějakou průkazku,nebo se stačí prokázat revizorovy občankou,,?????? To já jako venkovan nevím a po Praze mě dělá problem jezdit ,,ale hlavně zaparkovat.Má s tím někdo zkušenost ????

    vaclav396, 08.11.2019 v 11:34 neutrální recenze

  • Octavia 2 RS TFSI 2006

    Ahoj, před lety jsem to koupil coby 8 letou ojetinu, podle měření laku nebouráno. Měl jsem jí 4 roky. Na denní ježdění dobré auto, super ergonomie, tohle má koncern opravdu zmáknuté. Ale nijak to člověka nevezme za srdce, je to takové přibližovadlo, ani nijak dobré, ani nijak zlé. Zbytek v a - Při rychlostech nad 80 km/h se ozýval od zadních dveří nepříjemný aerodynamický hluk. Po gůglení jsem přišel na to, že je to v oktávách2 celkem běžné a dělá to to malé trojúhelníkové sklo v zadních dveřích. Je totiž z výroby špatně utěsněné a při vzrůstající rychlosti se ten hluk zhoršuje. Je tam prostě někde díra. Velice otrtavné, hodně to kazí celkový dojem z auta

    Klady:
    Výkon a zvuk motoru
    Spotřeba benzínu ( na ježdění "kolem komína" 9 litrů, což je na 200 koní fajn, na dálky klidně pod 7 ) )
    dobrá ergonomie
    Skvělé brzdy
    Dobře naladěný podvozek, i na denní ježdění celkem pohodlný. Žádný kostitřas.
    Dobře hrající audio. ( nevím, zda má RS lepší, než obyč )
    Skvěle naladěné ESP. Zasahuje až tehdy, kdy to člověk opravdu přežene, jinak do řízení nekecá.
    Zůstatková cena, po 4 letech jsem to prodal za 3/4 ceny, než jsem to koupil
    Zápory:
    Hrozně to rezne ( ale fakt dost , proto šla z domu )
    Spotřeba oleje cca litr na 2500 km ( což je prý u těchto motorů celkem normální )
    Pískající ventilátor topení při nízkých venkovních teplotách, nepomohlo ani promazání.
    Aerodynamický hluk od zadních dveří při rychlostech nad 90km/h. ( špatně utěsněné to malé okénko )
    Loupající se povrchová úprava interiérových ovladačů. Oloupe se černá a pak je to hnusně bílé.
    Automatické stěrače. Tuhle hovadinu už v autě nikdy nechci, zlatý časovač se štelováním intervalu
    Koroze karoserie. Už jsem to zmínil, ale považuji za nutné to napsat znovu.

    tony.19, 26.10.2019 v 03:13 neutrální recenze

  • Octavia 2 1.6 MPI 75 kw 2007

    Auto mám jako první majitel od roku 2007 dosud a pořád mne těší. Najeto skoro 300.000 Km a do stavu 210.000 km zcela bez problémů, pak jsem do něj ale v autorizovaném servisu nasypal desítky tisíc, které radši nemám sečtené (nové pružiny 11.000 Kč, originál výfuk 12.000 Kč, dvouložisko a spojka - 20.000 Kč, přední tlumiče 8.000 Kč, ložisko 2.000 Kč). Taky mne zaskočila koroze kabiny, takže nástřik podvozku za pár tisíc. Ale koroze mne dost naštvala, uvidím, jak to dál bude pokračovat. Žere to olej čím dál tím víc, nyní tak litr na 3.000 km, ale to už ani za problém nepovažuju. Ale užívám si to v tom autě pořád, od stavu 240.000 kč už jsem v servisu nebyl, tak jsem zvědavý, kam mne to až odveze.

    adresovat, 10.10.2019 v 20:29 neutrální recenze

  • Octavia II, pneu

    Zdravím všechny, s tou Octou 2.0 Tdi PD máte pravdu, že moc chvály na tyto motory není. Taky jsem o něm uvažoval a lecos o tom pročetl. Asi bych to zhrnul takto. Hodně záleží, jak se k tomu chovali před Vámi (interval výměny oleje a jiných části, zbůsub jízdy atd.). Praskajicí hlavy, by už měly být vyměněny, pozná se to podle označení hlavy C, navíc mám dojem že od roku 2006 už by to mělo být lepší. Každopádně, bych doporučoval vůz prověřit někým, kdo tomu rozumí- diagnostika, zkontrolovat vstřikovače a jiné úkony před koupí. Pokud máte typ tuším BMM s DPF, jeden kolega ho má s nájezdem hrubo přes 200 tis.km a šlape mu to dobře. Jinak hodně zkušeností tu má třeba David Strnadek. Jen okrajově ohledně pneu. Určitě jsem zastáncem přehazovat zimní a letní dle období, dobře to napsal p.montrehusa, ale každý má na to jiný názor. Všem přeji mnoho km bez nehod.

    terence11, 01.08.2019 v 10:57 neutrální recenze

  • II octavia 2,0tdi PD

    Ahoj vsicky...mam moznost koupe pekneho kousku z roku 2006 ale at ctu jak ctu,vsude jen sama spina na tyto motory. Ma nekdo nejake zkusenosti? Poradi nekdo? Predem dekuji za odpovedi

    l136, 31.07.2019 v 10:38 neutrální recenze

  • Stáří pneu

    Také jsem dříve za zimu najel tak 3-4 tis. km a po 7 letech a cca 25 tis. jsem zimní pneu raději prodal a koupil si nové. Letos jsem měl možnost koupě nových nikdy nejetých originál ALU disků na jedničkovu Octavii Elegant 205/60 R15, byly obuté na letních nikdy nejetých pneu Dunlop SP Sport 200E s rokem výroby 2003. Nejdřív jsem chtěl koupit gumy nové, ale pak jsem to s těmi Dunlopkami zkusil a kupodivu se s nimi jezdí naprosto normálně, a to jsem s nimi zažil prudké přívalové deště, a tam se chovaly také bez známek ztráty trakce, aquaplaningu apod. Takže u zimních gum bych stáří určitě řešil, u letních ne.

    marek.stetka, 27.07.2019 v 05:22 neutrální recenze

  • Kubalek

    Jestli tam je obtokové s klapkou tak zkontroluj nastaveni té tyčky co táhne za klapku. Odmontovat pojistku, povolit zajišťovací matku, vytáhnout z očka. Nastavit tak, že jde volně zasunout čep do očka. Potom tři otáčky závitu proti. Tím se nastaví předpětí. Zasunout zpátky a vrátit segrovku. Tím je nastaveno základní předpětí na klapku. Mě to pomohlo. Padal mi nouzak ale jen sporadicky. Měl jsem na to pět závitu od předchozího majitele. Asi si chtěl zvýšit výkon.

    gornerstefan, 26.07.2019 v 13:54 neutrální recenze

  • TDi 66 kW, r.v.2000, motor AGR

    Vážení, prošel jsem hladce STK, bezprostředně předtím provedena celková kontrola v servise, oprava brzd vzadu-něco tam klepalo, vyvážení kol, nástřik nárazníku a pár dalších věci. Stálo mě to přes 7 tisíc. Avšak znenadání mi auto kolem 3 000 ot. zmenší výkon turba a až do vypnutí zapalování a opětovného nastartování slaběji táhne. Turbo ale slabě píská. Na radu známého jsem vyměnil regulační ventil plnícího tlaku, cca 500 kč, ale problém přetrvává. Už mi to kdysi jedna oktávka dělávala, taky tam na několikrát měnili nějaké čidla než to utrefili, ale vyřešilo se to. Teď mi mechanik vysvětloval 10 min. jak se tam naklánějí lopatky turba a jsou zatvrdlé, takže se musí kompletně repasovat turbo, cena asi 8 000 kč. Já mám dojem, že tam je turbo bez naklápění lopatek. Má někdo dobrou radu? Dík Z

    Klady:
    Jsem s výkonem velmi spokojen, pokud to je v pořádku
    Zápory:
    Škoda, že tento výkon má pouze bubnové brzdy vzadu

    kubalekzdenek, 19.07.2019 v 22:15 neutrální recenze

  • letni,,zimní pneu

    Stále mám mnoho důvodů proč nestřídat letní ,,zimní pneu. Najedu za zimu málo,,asi dva až tři tis.km. a to bych ty zimáky neojel ani za deset let,,,kdy už bude směs na pneu zatrvdlá a funkci plnit nebude.Tak do šesti let stáří plní zimáky svoji ulohu . Kalkulovat že se někdy dostanu do krizové situace ,,je naivně alibistické. Ty celoroční gumy si myslím je asi nejlepší kompromis a s tím vědomím se budu asi na silnici chovat .

    vaclav396, 18.07.2019 v 21:01 neutrální recenze

  • Letní/zimní pneu

    Já mám názor,že prostě nelze vyrobit pneumatiku,která bude mít dobré vlastnosti jak v létě,tak v zimě,každá vyžaduje jinou směs,jiný vzorek,takový kompromis "celoroční" je na úkor bezpečnosti jak v létě,tak v zimě,nesmyslné je i tzv. "dojíždění zimáků" v létě,v některých státech to ani není dovoleno,protože je to na úkor bezpečnosti,i když někdo najede poměrně málo km během roku,neznamená to,že se někdy nemůže dostat do kritické situace a může třeba delší brzdná dráha u zimáků v létě znamenat neštěstí (mě se stalo,že jednou mi vjel malý klučina na kole defakto přímo před vůz - naštěstí jsem stačil zabrzdit a nic krom šoku se nestalo,na zimákách by asi byl problém,zodpovědný motorista jednoznačně jezdí v létě na letních,v zimě na zimních,má komplet 2 sady kol a na tzv. "ušetření" v tomto případě vůbec nepřemýšlí,v létě si také obujem sandále,pantofle či žabky,v zimě kozačky .

    montrehusa, 30.06.2019 v 07:50 neutrální recenze

  • Pro Václava

    Dobrý den,jestli celoročky či ne to je otázka,při Vašem nízkém nájezdu km bych se těch celoročních pneumatik nebal,sám je mám v Nokianu Weatherpoof 195/55/15,koupil jsem s autem z německa i pan němec to měl na rezervě.Tak jsem si to tu v Krkonoších vyzkoušel tuto zimu a úplně v pohodě jsem se vyškrabal kam to jen šlo,časté jízdy i do Špindlu,koukněte na test těchto pneumatik píšou poměrně fajn věci,bohužel si to nechají zaplatit,jedna guma 2175kč,dvě jsem musel koupit nové,protože byli na hraně opotřebení.Další věc,já najedu 15000 km ročně,tak jsem si na jaře pořídil fungl novou sadu hliníkových kol s letním vzorkem,bylo mě těch Nokianu tak nějak líto je hoblovat přes léto v horku a pak se pustit do další zimy 2019/20.Zvažte to, dejte pozor na to dojíždění zimních pneumatik v létě, chovají se úplně jinak než byste čekal, na teplém asfaltu kloužou,hvízdaj v zatáčkách a dělají černé stopy v zatáčkách a to samé pozor na vodě,v zatáčkách to utíká do protisměru mám to za sebou.Pozor na to rakousko zimní pneumatika ma minimum 4 mm a letni 1.6 mm pokud se nepletu, ať Vás tam v tom nevykoupou na pokutě. Držím Vám pane Václave palce, David.

    davidstrnadek, 29.06.2019 v 09:39 neutrální recenze

  • pro Davida

    Děkuji pane Davide za názor na LONG olej a mám ještě jedno dilema ,,,,,,protože méně jezdím ,,tak asi nevyužiju zimní gumy. proto uvažuji používat jen jedny ,,celoroční,,,,je to takový kompromis ,,,protože na ,,zimákách bych najezdil dost málo ,,,,ale občas potřebuju dobrý vzorek,,,jezdím často tady z Již. Cech do Rakouska do Lince,,,a to po šumavě okolo Lipna a Přes Vyšší Brod do Rakouska ,,,,anebo směrem na Pasov a potom uhnu nalevo na Linec.Oproti nám němci moc silnice neudržují,,,méně jak u nás a Rakušáci to zase přeháni se solením a tak ,,,,kdo má zkušenosti s celoročníma gumama v zimě ?????????????.Ted jezdím na zimákách ,,dokud je nesjedu,,,mají 33Tis.a zatím letos budou vyhovovat ,ale příští rok už ne. Tak co ,,,,,,Zase zimáky,,,,nebo celoroční. Jezdím ročně asi 6,,až 8 Tis. Km.Kdo má jakou zkušenost?????????

    vaclav396, 26.06.2019 v 20:30 neutrální recenze

  • Pro Vendu

    Dobrý den pane Václave,vaše vysvětleni k longu beru jako opodstatněné,pokud za dva roky najedete do 15000km,nechte to tak jak to máte vymyšlené,long je velice kvalitní olej pro vyměnu po 30000km,je tepelně odolný a zachovává si mazací učinky, počítejte něco,že stojí, ale budiš.Občas mrkněte na měrku jak se to chová,pokud brzo černá tak za mě bych ho v benzínu vyměnil po roce a jak jsem již psal dříve tak za 5w-40 na 15000km.Vím o motorech, kde se musí měnit olej po 10000km,ty oleje jsou jak uhel,tyto motory jsou velmi tepelně namáhané a ten olej jde opravdu do kytek.Přál bych vám to vidět.Mějte se David

    davidstrnadek, 15.06.2019 v 21:06 neutrální recenze

  • Pro Davida

    Ještě trochu podrobností.....Mám motor TSI 3roky starý ted budu jezdit asi tak 6000km ročně.Už nebudu absolvovat dlouhé jízdy na Balkán. Proto jsem se rozhodl pro olej LONG ...ale najedu na něj asi 10,,12tis. km. To během asi dvou let. Nikdy na něj nenajedu vic . Zdá se mě zbytečné po roce olej měnit ,když mám na něm šest tisíc ,,,,,možná to bude v budoucnu i méně,,,,,,už prostě jezdím málo .Jako klasický důchodce: k doktorovi,,,do Lídlu,,,a na hřitov.Za rok budu mít po ,,tovární záruce a tak si budu auto servisovat sám .Ten LONG má asi větší odolnost vůči degradaci,,,znám lidi kteří najedou 2,3tis.ročně a od nich mám právě ten nápad. U nich to funguje už dost let. No a když nejezdím dávám auto do garáže .Ovšem pokud mě někdo řekne pádný argumenty ,,tak se nechám rád přesvědčit.

    vaclav396, 14.06.2019 v 15:15 neutrální recenze

  • Koupě vozu

    Zdravím Vás pánové, dlouho jsem tu nic nepřidal, tak to napravuji a musím se s Vámi podělit o další zkušenost. Na úvod musím říct, že se nejedná o mou koupi, kterou jsem tu nastínil níže, ale jedná se o koupi auta mé švagrové. Jí se změnila pracovní situace a musela si pořídit vůz. Jak to tak bývá a znovu jsem se o tom přesvědčil, že je stálé mezi kupujicími řekněme nerealistický pohled na ojetiny. Něco kloudného dle mého názoru jsem jí našel, ale záhy to bylo odmítnuto z důvodu: to má moc najeto, to je zase moc daleko a nebo to je diesel ten nechci. Jí by se TDi zrovna i oplatilo, její nájezd do práce je 22 km jedna cesta (takže denně min. 44 km) přes město a proudovku a navíc k tomu soukromé jízdy. Tady se narazilo i vlivem tchána, že určitě ne naftu z důvodu velké poruchovosti a že bude zákaz dieslů a problém na STK ap. Já jim vysvětlil, že už na takové cesty je třeba dostačující O1 TDi 66kw, stačí se cestou dobře ohřát, výborná spotřeba i dynamika a zkušenost v naší rodině byla vynikající... Zkrátka byli neoblomní a stáli si za svým, že se pořídí benzín. Já už jsem je v ničem nepřesvědčoval a nechal to na jejich úsudku, protože se to často může dřív nebo později otočit proti Vám a jak by byl nějáký problém, však to nemusím rozebírat... Takže se vybíral benzín a na jeden kus jsem se byl podívat v našem městě, viděl jsem jí na netu, jako inzerát. Jednalo se o O1 1.6 MPi 75 kw Ambiente. Nájezd necelých 200tis.km, původ ČR, prodávala to Škodovka tak si říkám OK. Už na první pohled na živo to byla katastrofa. Obité nárazníky, sešlý lak na střeše, kapotě a kufru, zrezlé kotouče. Tak to nechám nastartovat a svítí kontrolka motoru, to už bylo to poslední, že ruce pryč od toho, navíc byl už motor měněn. Navíc se při zkušební jízdě projevila spojka a brzdy na pokraji životnosti a hodně ztuha šla zařadit 1a2,no prostě katastrofa a past na kupujícího o záznamech v servisce ani netřeba mluvit. Takže rychle pryč. Pak napadlo švagrovou s tchánem jít do AAA. To si říkám, to snad ne, ale na druhou stranu snad si udělají obrázek sami. Řekl jsem jim po telefonu zakladní rady: rozdílny odstín karoserie, spáry ať jsou stejné a na výskyt koroze prahy, dveře ap. a u Fabie ať neberou HTP. A dobrá rada na konec. Byť maličkost nebo cokoliv se Ti na autě nebude zdát, ruce pryč a nebrat. Nakonec telefon, že nic nevybrali a hledalo se na novo. Ve hře byly tyto vozy, hlavně kvůli financím: Octavia, Leon a Golf 1.6 nebo 1.4 16V ta mohla být i ve Fabii. Nakonec se našlo něco podle její představy a blízko jejich bydliště VW Golf 4 1.4 16V 55 kw. Není to žádný trhač asfaltu, ale už z foto bylo vidět, že je o něj postaráno. Krásný tmavě modrý lesklý lak, liťaky,klima, komplet elektrika po STK a nějákem servisu. Měla ho paní jako druhé auto a šlo to opravdu vidět. Interier krásný, čistý vůbec nepotrhané sedačky i kufr byl jak nový. Poohlížel jsem se spíš po 1.6, ale nic jsem za podobné peníze nenašel nebo to bylo daleko, tak volba padla na toto. Samozřejmě jsem nechal vůz zkontrolovat v servisu a něco se našlo jako horší zadní péra, spojka zabírala později, ale ještě něco najede, horší letní pneu (hučí). U Auta z roku 2002 se vždy něco najde, ale i mechanik říkal, že na tak staré auto je podvozek, karoserie a interier ve velmi solidním stavu a nájezdu 192 tis.km by to mohlo odpovídat. Při měření laku zkoušečkou se našli pouze dvě místa, kde byla malá část dílu karoserie vlivem nejspíše odřeniny zastříkaná, ale celý díl lakován nebyl. To řekl, že tak často nevidí u Golfů takovou zachovalou dá se říct nelakovanou karoserii. Diagnostika taky dopadla dobře. Rozhodnutí bylo po předání informací na švagrové a ta si ho nakonec koupila. Za mě osobně benzín v G4 by u mě mohl být 1.8 Turbo do něj bych šel, ale zas byl u švagrové mimo finanční limit a ona by ho ani nevyužila. Tak já jí přeji hlavně mnoho šťastných km a co nejvíce bezstarostný provoz. Omlouvám se trochu jsem se rozepsal a možná to tu ani nepatří, ale chtěl jsem se s Vámi o tom podělit. Ať se Vám všem daří, Tery.

    terence11, 10.06.2019 v 07:22 neutrální recenze

  • Zdravím všechny vespolek

    Tož když kriticky.... ta moje 1.9 66kw už má taky lecos za sebou, hlavně tedy 22 let a 446tis km. Koroze předních blatníků vespod u prahu - oba vyměněny, koroze kolem víčka nádrže - navařen nový plech a namontován plastový podběh (zajímavý že se nemontoval od výrob, přestože díry na šroubky tam byly). Palivové relátko 2x, všechny stahovačky minimálně jednou, ale na pravých zadních dveřích, co se skoro nepoužívala, tak již 3x, 1x lanko kliky u šoféra, na levé straně vzadu odcházejí žárovky pravidelně v poměru 3:1 vůči pravé straně, nesvítí zpátečková světla - mechanický spínač odejde klidně po roce, 1x startér uhlíky a nedávno taky trochu vazelíny - hůře se vracel a po nastartování uměl nepěkně zahučet, 1x zarezlé stěrače, plastový šunt v ruční brzdě se taky lámal - prvně to řešily pérka z propisek, které ale vypadávaly, posléze se namontovala kovová ručka ze superbu a od tý doby pokoj, samořejmě minimálně jednou klasický věci na podvozku - čepy, pružiny tlumiče, brzdy, silentbloky řízení, baterka je tam již třetí, olej měním po 15tis 5w40 a rozvody lehce před dovršením 90tis km, párkrát se měnily žhaviče a myslím 2x termostat. Nejspíše jsem na nějaký drobnosti zapoměl, ale to je zhruba vše, motoricky bez vad.

    Zápory:
    No prostě auto s tolika investicema za 22let nechcete :-)

    sapphi, 08.06.2019 v 01:55 neutrální recenze

  • Pro Tondu547

    Máte odvahu s tím Q5.Q7 Tdi. Urřitě bych se tak nebál do toho Volva, ale z okolí kdo si pořídil tyhle dvě SUV od Audi tak se jich dost rychle zbavoval. Můj tip na spolehlivé a bezproblémové SUV je Mercedes GLK 2.2 Cdi

    gornerstefan, 01.06.2019 v 08:08 neutrální recenze

  • Pro Toníka a Davida

    Zdravím Vás pane Toníku, jsem rád že jste napsal svou osobní zkušenost, obzvlášť na fabku SDi. Vím, že je to nezmar a vychází jako velmi rozumná volba, ale já se rád i trochu svezu a v tu chvili, jak se znám bych litoval. Mě taky nic netlačí a můžu zapřemýšlet a zhodnotit to třeba i jinak. Přeji Vám nadále, ať Vám dobře slouží jak Octava i Fabka a šťastnou koupi Audiny popř. Volva. Tam by neuvážená volba mohla stát slušný ranec navíc, tak šťastnou ruku. Davide, ano i koncern má své a ty závady jste dobře vystihl. Já na mé předešlé Octě řešil následující: zámky 3ks, pdtlakové hadičky, brzdy s ručkou (věčný problém), spirála pro vyhřívání sedačky, tlumiče 4ks vč. uložení, 1x rozvody s pumpou a jinak oleje a jestě nějáké drobnosti. Takže žádná hrůza, ale je třeba s tím počítat, že si auto o to řekne. Nikdy nemohu počítat, že budu lít jen naftu, měnit olej a šlus. U auta nového i staršího platí, když mám na opici, musím mít i na banány, nic nového. Pánové přeji Vám úspěšný start do nového týdne. Mějte se.

    terence11, 13.05.2019 v 09:38 neutrální recenze

  • Pro všechny zdílejíci

    Drobek se tu rozepíší o těch TDI 66/81kw i klidně PD 74kw,když se o to člověk stará,kupuje lepší díly,mění olej a fitry,jezdíto.Další věci jsou ty,že ty káry už mají opravdu hodně za sebou,vůbec div,že to stále frčí.A co třeba tu napsat co je u těch aut nejvíce opravováno a měněno,nechci být zákeřný,mám škodovky rád,ale???začnu u banální věci samozamykání do 30 vteřin,díky vadnému spínači v samotném zámku dveří,či zatuhlé stěrače v táhlech a co třeba zatuhlé lopatky naklápění turba a padání do nouzáku,spuchřelé hadičky k egr ventilu a jinam co kde vedou,vadná palivová čerpadla bez davkování nafty,prostě to nenatočímé,další věc zatékání přes pirely a do kufru,ucpané dírky ve vodním kanále,pak to teče přes pylový filtry spolujezdcovy na kytary.Banalita padající dveře řidiče na pantech,nemluvím o brzdách,lanovodech to je kapitola na dlouhou dobu.Štít přístrojů,padající ručičky a co třeba dvouhmoty a špatné starty,proč to tu nikdo nenapíše je toho více než dost a to jsem to tu nenapsal všechno,neříkám,že se kazí jen škodovky,ale kdo to má k čertu vše platit a zpravovat,buď si koupím zánovní káru,i když to také není žádná výhra,nebo budu ladit a cpát kačky do starých aut,co na to říct asi nic.

    davidstrnadek, 12.05.2019 v 12:34 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání