Aktuální nabídka inzerátů Škoda Octavia

Zkušenosti majitelů s Škoda Octavia


Zkušenost

Chyba: Musíte vyplnit všechny údaje.

Vaše vlastní zkušenost byla přidána.

Vložit zkušenost
  • Pro montrehusa

    Zdravím Vás a děkuji za Vaše přání. Taky jsem dospěl k závěru, že by to mohla být dobrá volba, tak uvidíme. Udělal jsem pro to maximum a stát se může cokoliv a kdykoliv u těchto ojetin. S tím olejem máte plnou pravdu. Vždy měním olej s filtrama po roce nebo 15 tis. km (podle toho co nastane dřív). Jen bych trochu nesouhlasil s tím Castrolem. Je to dobrý olej a doporučovaný Škodovkou, ale myslím si i z mé zkušenosti, že nejde úplně o značku. Ovšem normu výrobce držet, o tom žádná. Lil jsem různé výrobce i zmiňovaný Castrol a byl jsem spokojený. Nebazíruji na jedinné značce, ale mám dobrou zkušenost s Liqui Moly, Mobil 1, Shell a nově i s Aralem jsem plně spokojený. Ještě jsem slyšel velmi kladné recenze na olej Millers Oils, ale nemám osobní zkušenost, možná budu mít do budoucna. Důležité je měnit dle osvědčeného rozumu a nespoléhat na Long Life, na tom se určitě plně shodneme. A co Vy, jezdíte ještě starou dobrou jedničkovou Octou nebo jste ji vyměnil? Jinak Vám přeji, ať se Vám daří. S pozdravem Tery

    terence11, 17.09.2020 v 16:39 neutrální recenze

  • TDI PD 96 kW

    Motoru 1.9 TDI PD 96 kW se nebojte,jeto z PD ten nejlepší a spolehlivý,znám plno majitelů co jej mají (Passat,Superb) a fungují bez problémů,hlavně včas měnit olej (max 15 t. km) a plnící normu VW 505 01 (ideálně Castrol diesel magnatec 5W - 40).Ať Vám dobře "pašík" slouží .

    montrehusa, 12.09.2020 v 08:31 neutrální recenze

  • Octavia to nakonec nebude

    Zdravím všechny, po delší odmlce, chci navázat na diskuzi před cca rokem (na vůz jsem nemusel spěchat). Ptal jsem se co pořídit jako druhé auto do rodiny. Situace a okolnosti se mění a přišla situace, kdy už druhé auto bylo nutností. Hodně jsem přemýšlel a vybíral adepta. Nebudu tu dlouze psát, co vše jsem opět viděl a zažil. Díval jsem se hlavně po Octavce TDi 66-81 kw popřípadě byl v hledáčku Golf 4 a Toledo/Leon. Nic solidního jsem nesehnal. Buď pěkné kusy byly hned prodány a nebo byly hodně daleko a nebo popis neodpovídal stavu... Ale i přesto jsem nemusel koupit za každou cenu a počkat si na něco solidního. Ačkoliv jsem chtěl spíše rotačku najednou se mi naskytla koupě na motor PD. Opravdu jsem moc PD nechtěl, ale po zkušenostech majitelů a konzultaci s mechanikem a čtení mnoha recenzí, jsem nakonec pořídil PD. Koupě se naskytla, že jsem sehnal VW Passat limuzína b5.5 2002 1.9 TDI PD 96 kw AVF 6-ti kvalt. Vůz měl cca 15 let jeden Ing a na stavu auta to šlo opravdu vidět. Pašík je kupodivu bez koroze, nehavarován (spáry i tloušťka laku sedí kontrola mechanikem), diagnostika dopadla na výbornou, žádná chyba všechny hodnoty v naprostém pořádku. Nájezd: 315 tis. km, ale pravidelně a zdá se kvalitně servisovaný (viz níže). Mechanik, který to se mnou projel a vyzkoušel při konečném verdiktu mi říká: Jestli to nekoupíš Ty, koupím to Já. To byl jasný verdikt. Samozřejmě, že to je jiná třída než Octa a je to znát a nelituji. Ty polosportovní sedadla a podvozek, jsou úplně jinde oproti Octě. Jízdně je ten Passat opravdu ve všem lepší. Zase servisně na tom Pašík bude trošku hůře i co se týká spotřeby (reálná je 6 l.), ale i tak to byla pro mě lepší volba než Octavka. Jak píšu, je to jiná třída, ale pořízení vyjde úplně stejně. Jen je potřeba opravdu mít mechanika, který se v tom vyzná a řekne skutečný technický stav. Můj má po výměně přední nápravy, vyčištění turba a egr ventil, tlumiče, rozvody ap. spojka zabírá krásně, tak že snad to nějakou dobu vydrží. Mám to nějáký měsíc a najeto několik tis. km a zatím plná spokojenost i mojí ženy. Jen co jsem řešil, byl zámek u řidiče. Tolik jsem chtěl nastínit, jak to dopadlo. Mějte všichni pevné zdraví.

    terence11, 07.09.2020 v 17:28 neutrální recenze

  • Škoda Octavia 1,6i rok vyroby 2001 LPG

    V pohodě

    Klady:
    Vůz na rok výroby bez problémů na běžný provoz bez investic
    Zápory:
    Bohužel je smutné že prodejce autobazar ESA po mé záporné referenci na tento vůz změnil pouze to že Vůz má LPG, nic víc , ano prodejce si určuje své podmínky prodeje ,není to má věc ale podvod a informace o voze v textu prodeje vozu to již zavání ... ? Bohužel není žalobce ani soudce .Ve společnosti autobazar ESA bych si nekoupil ani ventilek od kola !!

    rings, 31.08.2020 v 21:28 neutrální recenze

  • Škoda Octavia 1.6.i

    Vůz v perfekt stavu bez problémů na běžný provoz

    Klady:
    Žádné problémy
    Zápory:
    Prodejce neuvádí pravdivé informace v popisu prodeje tohoto vozu , nic nového opět podvod je smutné že na takové autobazary není metr !! Prasarna a nekupujte vozy v teto společnosti jen podvody za ůčelem zisku nic víc !

    rings, 23.08.2020 v 21:45 záporná recenze

  • škoda peněz = škoda

    nic moc

    Klady:
    žádné
    Zápory:
    již v roce 2000 jsem si řekl že škodovku již nikdy a to se mi potvrzuje po celých dvacet let.Mizerný motory a přemrštěný ceny ale nekup to

    effa56, 20.07.2020 v 15:38 neutrální recenze

  • Fajn auto

    Jezdí sem a tam, do rádia se dá pustit hudba z mobilu, do kufru se vejde kočárek. Doporučuji.

    _che, 07.07.2020 v 15:26 kladná recenze

  • zázraky

    fakt super jak malo maji najeto auta z bazaru DOVOZAUTA Pečky

    Klady:
    nestocene poctivky

    breny.r, 12.05.2020 v 22:19 neutrální recenze

  • octavia 1,6-75 kw benzin

    pri 2000 otacek me to skubalo zavada byla zapalovaci civka a kabely a pak na nouzovy rezim to jelo 8 zavad to ukazovalo plynovy pedal jsem vymenil ale byla to zavada cidlo vackoveho hridele a ted to jede bez problemu

    bilekarpaty, 30.04.2020 v 04:00 neutrální recenze

  • Oct.I 1,6 benzin 2004 - cukání

    Mě to cuká při zahřátém motoru a při jízdě s tzv. lehkou nohou. Studený start i jízda O.K, jízda pod plynem taky, ale jak se to zahřeje a ustálím rychlost tak to začne trhat, nehledě na otáčky. Jakoby to začalo jak vypne sytič a ochudí se směs. Poprvé jsem to zaznamenal po návratu ze servisu, kde byla odpojená baterka. Časem se s tím elektronika asi nějak srovnala a na čas byl klid. Pak byla baterie odpojena zase, už se to ale nespravilo.Svíčky jsou vyměněné, klapka zkontrolovaná. Je pravda, že nějaký čas jsem jezdil na benzín od Hypernovy (cena). Teď už mám cca 10 nádrží Benzinu s aditivem VIF a nelepší se to. Někde jsem četl, že by to mohl být zakarbonovaný motor. Ono už to má EGR. Že karbon do sebe vstřebává benzin a dělá paseku v regulaci bohatosti směsi. Máte někdo podobné příznaky?

    250michal, 29.03.2020 v 19:26 neutrální recenze

  • Cukani motoru

    To cukani muze delat cokoliv. Jednu vychytavku jsem vyzkousel u auta jiny znacky. A kupod j vu pomohla. Pokud u stare benzinove oktavky blbly svicky, davaly se tam misto NGK alternativni Brisky a bylo po starosti. Delali to tak udajne i autorizaky. Snad to pomuze. Pokud tam mate psane origo NGK, pozor na ne, ja to do FCA taky uz nedavam, protoze podobne chovani motoru jak je uvedeno nize jsem zaznamenal taky a uz to nedela. Cistil jsem taky klapku.

    vjonak1, 23.03.2020 v 20:19 neutrální recenze

  • 1,5 TSI

    Co to zkusit vyzkouset u prodejce. To skubani zkouseli odstranit prprogramovanim, ale udajne bez podstatneho zlepseni. Je to motor, ktery chodil v Havalu. Negativum vidim v odpojovani valcu a ten atkinson. Naproti 2,0 TSI ma kombivstrik ( nezanasi se motor karbonem) a je mnohem lepsi. Samozrejme jsou lepsi motory, ale ty nedavaji do skodovek. Absolutne nechapu, proc se zde nekdo zabyva upravou elektroinstalace, proc si to nekdo kupuje, kdyz to nechce.

    vjonak1, 19.03.2020 v 16:49 neutrální recenze

  • SKODA OCTAVIA DOTAZ

    dibry den ma octavku 1,6-74 kw rok 2004 najeto 297 000km na tachometru a je to jeste stoceno asi o 80 000km,me to skubalo u 2000 otacek vymenil svicky vservixe ale zavada byla zapalovaci civka a zapalovaci kabely uz to jede dobre,pak jsem mel zavadu vyhazovalo to nouzovy rezim 8 zavad to ukazovalo plnovy pedal jsem vymenil zvrakoviste ale porad to vyhazovalo ale nakonec to bylo cidlo vackoveho hridele a uz to jede dobre.

    bilekarpaty, 05.03.2020 v 05:08 neutrální recenze

  • 1.5 tsi v octavii

    Zdravím, zvažuji koupi O IV 1.5 tsi. Nevite, jak to má koncern momentálně s těmito motory? Zhruba pred rokem za studena poskubavali. A ptát se prodejce je asi zbytečný... popř. jakou jinou motorizaci zvolit. Diky za rady. Pepa

    pepapirner, 02.03.2020 v 16:44 neutrální recenze

  • vynechávání motoru

    Jo a to cukání občas dělá asi v zapalování cívka proti detonačnímu klepání motoru ,,,,měl jsem na staré škodovce podobný problem,,časem se mě motor uplně zastavil ,,ale po zchladnutí normálně pokračoval..

    vaclav396, 20.02.2020 v 21:44 neutrální recenze

  • pro davida

    Mám nabijení v pořádku ,,dává při světlech na volnoběh 14.65,,,ale to jsem věděl ,,to jenom tehdy když je baterka polonabitá,,jakmile dosáhne baterka asi 12.4,,až 12.5,,tak už prestává nabíjet ,,jen při sundání nohy z plynu,,to dává až 16V ,,takže když vyjedu s plně nabitou baterkou 12.8Va ujedu třeba po dálnici 300km tak doma po asi dvou hodinách má 12.6V.Tak funguje intel.řízené nabíjení. Proto baterky po třech letech odcházejí ,,,,,já protože často dobijím nabíječkou ,tak mě baterka drží už čtvrtý rok .Proto chci až se baterka uplně podělá tak koupit padesátku a nějaký autoelektrikář by mě to snad předělal na klasické dobíjení,,jestli to bude technicky možné. Moc se tomu nediv a zjisti si že to tak opravdu funguje ,,,je to ta nová legistlativa o usporách ,,,,,totéž jako stop.start,,,,,,,,,,,,,,,,

    vaclav396, 20.02.2020 v 21:36 neutrální recenze

  • Pro Radka

    Povím to asi takto,tyto motory mají již plně elektronickou škrtící klapku, ta se nastavuje sama podle teploty motoru a dalších věcí co napoví řídící jednotka motoru.Pak je také háklivá na jakýkoliv přisávání vzduchu a váhy vzduchu samé, ale to už by měla zakročit jednotka a mělo by to vidět na Vagu a bude se hlásit kontrolka motoru.To kolísání otáček někdy kolísá od 1000 do 1200 a nejde to uklidnit,pak se to musí řešit,špatně se s tím jezdí,je tu pak vysoká spotřeba,takto se to chová nestandartně.Pokud vám to klesne na 850 a drží to,tak v tom nevidím nic zlého,oni se ty elektronický klapky chovají drobek jinak než ty s plynovým lankem od začátku výroby.Někdy se to řeší vyčištěním klapky a novým základním nastavením,pomáhá i smazázani nastřádaných chybových hodnot v řídící jednotce motoru.Proč jsem ptal na ty starty,u te své krásky jsme viděl velký rozdíl při otočení klíčku na hned a pak po pozhásínání kontrolek,motor šel stabilně bez kolísání a hlavně se s tím hned jinak jelo.Mějte se David

    davidstrnadek, 17.02.2020 v 08:39 neutrální recenze

  • Pro davidstrnadek

    S tím volnoběhem se mi zdá že sem tam kolísá, ale nic hrozného. A zdá se mi že když jedu a a pustím plyn, tak otáčky klesnou až tak za 2 sekundy. To nevím co znamená. Nechávám vždy zhasínat

    radek.dunaj, 16.02.2020 v 19:05 neutrální recenze

  • Pro Radka

    Pokud jste tam dal svíčky ty co tam mají opravdu být,tak nebude žádná špatná,osobně to vidím na pořádné palivo a musí to chodit,ještě se optám jak vám drží volnoběh,nekolísají otačky,další věc,jak startujete,nechate pozhasínat kontrolky,pak otočíte nebo do toho jdete hned.

    davidstrnadek, 16.02.2020 v 18:31 neutrální recenze

  • Pro davidstrnadek

    Děkuji za radu. :) No možná v tom palivu něco bude, protože už mi někdo něco podobného říkal. Je pravda že netankuji pravidelně benzín na jedné pumpě a to aditiva určitě vyzkouším - dobrej tip. Svíčky jsou všechny nový, ale je možné že třeba jedna může být vadná, nebo tak něco v těch kabelech.Mrknu na to. Děkuji za názor

    radek.dunaj, 16.02.2020 v 18:19 neutrální recenze

Porovnáváte 0 inzerátů zobrazit porovnání zrušit porovnání